Jaromír Jágr namluvil prolog pro fanoušky. Hokejisté Kladna jdou do playoff s novou identitou a heslem #Věříme
V kladenském hokejovém klubu se zásadně modernizuje celková identita. Rytíři vyrazí do bitvy o extraligu s heslem #Věříme, které bude v následujících týdnech, měsících, ale i letech doprovázet tradiční sportovní organizaci ve všech jejích aktivitách. Věřit totiž můžete až do poslední vteřiny!
Rytíři projdou evolucí. Vše odstartovala 12. března kampaň „Věříme“, se kterou Kladno vstoupí do blížícího se play off. „Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti. Nejde však jen o heslo pro play off, ale #Věříme bude klub doprovázet i v nadcházejících sezonách a letech,“ říká marketingový manažer klubu Adam Soukup.
Kampaň VĚŘÍME se vizuálně promítne na sociálních sítích, ale také na desítce billboardů po celém Kladně a má nastartovat novou identitu klubu. „Už v těchto dnech můžete po území Kladna vídat billboardy, ve kterých se vizualizace hesla #Věříme propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno. Mimo to jsme si v rámci kampaně přichystali dvě videa, která si naši příznivci budou rozhodně chtít pouštět znova a znova,“ věří Soukup a zároveň chce, aby byl hokej pro Kladeňáky více na očích. „
Na všechno pochopitelně dohlížel i hrající majitel Rytířů Jaromír Jágr. „Nic bychom bez jeho souhlasu nerealizovali. Schvaloval i konečnou podobu všech výstupů. Sám Jaromír namluvil prolog, který je jedním ze zmíněných videí. To druhé video jsme nazvali intrem k play off a má spíše dynamičtější a více motivační charakter. Prolog naproti tomu shrnuje historii klubu s přesahem do dnešní doby, ale i do budoucna,“ popisuje tiskový mluvčí Rytířů Lukáš Jůdl.
Uveřejněno se souhlasem Rytíři Kladno tiskové oddělení.
Nejčtenější články